sista inlägget för idag ? + shoppingen + nya naglar

249 kr ginatricot



ett sånt fast helsvart
hm 49 kr

Depend 100 Nageltippar med lim
90 kr
kicks

Depend Multilack 3 i 1
100 kr
kicks



ring 65 kr , men jag fick ännu mer rabatt så jag betalade 32 kr

( köpte ju en likadan men mamma tog den haha :D )



klänning från rean, såg den häromdagen och blev kär, ska dock kolla om den finns
i extra small för den är skitstor, fanns inga just då så jag köpte iaf..
49 :-





fick två par örhängen av syrran, grymt snällt !
( jag fick välja :) )
10:- / st




fick inga bra bilder i närbild, men ett par svarta vanliga shorts med rosett,
underbara!
49 :-
ginatricot rean






har hållit på i flera dagar för att försöka få det rätt, och jag lyckades tycker jag !
det blev jätte fint :)
( reminder : red and blue nailpolish needs to be baught. )



genomskinlig klämma för håret
REAN
25 kr
ginatricot

haha reashoppare eller vad ? köpte lite mer saker ochså men jag kan tyvär inte blogga om det ;)
idag vaknade jag och Sanna, vi åkte till tyresö så hon kunde ta ut pengar,
köpte örhängerna , tog bussen till forum, blev där till fyra och ja.
när jag kom hem väntade sushi ! :D

ikväll har jag bara chillat galet med lite glass eftersom min huvudvärk går över av det.
måste ha tabletterna vid min sida denhär natten känner jag,
börjar känna av den igen ...

imorgon åker mitt tåg 20 i tolv på morgonen från sthlm central..
så jag ska vara där 11.00
för mamma och jag ska käka frukost/lunch tillsammans.
så jag måste gå upp typ .. 9.00 ?!
för jag måste ju åka vid tio och då kan jag inte heller glömma nånting.

är ganska nervös faktiskt ...
ska försöka hinna ta kort på outfiten imorgon ochså, har fixat upp den fin :)
nu ska jag nog gå o lägga mig, är sjuuuuuuukt trött !

IMORGON FÅR JAG INTE GLÖMMA PLATTÅNGEN !!!!!!

PUSS OCH KRAM ,
eran blondinbanan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0