önskelista 2011

jag fyller år den 26 juli så jag tyckte det passar med önskelista.

mixed chain bracelet Silver 179 SEK
ginatricot 179 kr



proactiv.se 699 kr

pengar !!!

- till löshår ( behöver totalt 600 kr tror jag för färgen jag vill ha )
och jag gillar inte presentkort..

en ny platttång och en locktång !
( båda har tagit livet av sig :( )
AKUT!

alternativ :

direktlänk - http://shop.onoff.com/Produkter/Hem__Hushall/Harstyling/Locktang/OBH_
Nordica_Locktang_5829_Artist/prd1385508.aspx



siba - 799 kr



-iphonehögtalare
( helst vit .. och utan sladdar )
men annars är den på bilden bra
siba- 699 kr



-siba - 299 kr

en baddräkt på hm som är skitsnygg ..
finns inte på nätet så jag hoppas dem inte slutat sälja den :/
den är med två eller tre "knutar" i sidan och man ser lite av magen,
svart och inga band

( en tv som jag pratat med Mamma om )

och så önskar jag mig att få måla om mitt rum i zebra vitt och svart..

annars om man vill ge mig en present blir jag glad för allt !
och istället för örhängen älskar jag att få navelpiercingar ..
jag har bara tre såna medans jag har 50 par örhängen typ :O
så.. ja :)

och så går presentkort alltid bra men hellre pengar isåfall..

annars älskar jag choklad och ett gulligt kort ;)
ifall man inte orkar slösa pengar på mig :D


Kommentarer
Postat av: Tyra

Herregud, du ä ju sjukt bortskämd? Du har typ 10000 plagg redan..räcker inte det!??

2011-06-05 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0