:)

Moa kom till mig efter hon hämtat sin systemkamera som hon btw glömde.
YEEEEEAAAAAHH , that means more photos for you.
jag träffa Homid senare med Moa, och även Alexz en stund.
jag hade skitkul , sen gjorde vi den saken jag strök över på listan ni vet ,
och chilla.
smsar lite nu och så ..


jag är faktiskt ruggigt duktig !
jag har packat sakerna jag ska ha hos pappa (så jag inte behöver packa varje gång.. )
jag har även skrivit ner mina saker jag har där ALLT.

bra va ?
jag bakade ochså , chokladbollar och paj.
tidsfördriv dock , kan ge det till Sara L ?
hon älskaaaaaaaaaaar kakor ;)

ska städa mitt rum och färga mitt hår nu och vara effektiv ;)
imorgon är det studiedag för vi har utvecklingssamtal..
jag har i princip skitit totalt i skolan detta läsår så jag längtar inte..

Kram


hehe ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0