för i helvete.. godmorgon btw

jag vaknade en timme för tidigt.
satte kl på 06.05 igår , fast jag inte behövde gå upp förens 5 över 7 -.-
fett irreterande.
iaf , igår hade jag utvecklingssamtal och jag har ig i två ämnen.
jag ska skärpa mig och gå på extra spanska i 3 veckor tills nästa samtal..
ouuups ;)
iaf , så jag får inte ha mobilen och jag ska inte prata så mycket..
så jävla tråkigt !!
jag kommer dö :/




muppade bilder , men jag är så jävla nöjd med mina ögonfransar idag !

-outfit-
tjocktröja med katt på - JC 299 kr
svarta leggings med kedja - Lindex faktiskt .. 199 kr

enkelt , bekvämt och hyfsat snyggt ..
funderar på att lägga till lite smycken..

JAG HAR JU TID IAF !?

Kram och Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0