god kväll ! ;$

jag ligger här och kollar på tv och checkar min facebook ;)
fick en fin kommentar idag - IGEN !

tänka sig , mitt liv är påväg uppåt.
men jag börjar fundera på om mina uppofringar gör det värt det.
hade hellre velat stått med min Mormor och Morfar idag.
dem hör ihop och så ska det vara..

Skoldagen var ganska tråkigt.
men jag blev lite galen och började kasta två bollar i taget med Benafsha hihi..
fick skit för det såklart , men vafan man lever bara en gång !

aja , imorgon blir det pappa.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !
jag har fucking inte packat.
har inte gjort nåt idag för alla planer blev iställda ..
HELVETE!

:OOO

Kram'


såhär ser mitt hår ut på riktigt.
usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0