Godmorgon fina läsare !

måste bara säga att jag fick vääärldens finaste kommentar idag ..

Kolla ! :')



"du är min förebild. "

Tack sötnos , vem du än är .. <3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

hej ! :D

eller godmorgon dåra ..
Jag hade tänkt städa rummet nu ett tag medans Sanna ochså städar rummet ;)
Sen måste jag kolla vad fan jag har bestämt i veckan .. kommer ihåg dethär :

söndag ( idag ) - träffa Sanna , kanske träffa Alexz då .. och sen kommer ju Moa hem så
jag måste ringa henne och massa skit ..

måndag - träffa Elizabeth och antagligen Ebba och göra nåt kul <3

tisdag - kommer inte ihåg ..

onsdag - kommer inte ihåg.. ( om jag inte kommer på så träffar jag Moa och Erik .. )

torsdag- Mimmi ! :D

fredag - Pappa

Lördag - pappa

söndag - Pappa / kommer hem ..

planer ?

så .. jag har ganska fullt eftersom jag måste packa ochså..

förklarar Rapunzel och allt senare ,

ska svara bloggsvar nu !

Puss och kram ,

flummbanan ;)



- sötnos <3

Kommentarer
Postat av: jag.

jag skrev kommentaren.

2011-03-06 @ 18:11:39
URL: http://miittlivminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0