Godmorgon och ingen London.

är liiiite sur bara .. det blir inge London.
ska ta bort kategorin och lägga inläggen i utkast ..
jag som gjorde dem finaste inläggen ! :O
Det blir antagligen Dada istället , ska ringa och kolla lite senare ,
han svarar inte ..
hm .. vad annat ?
Inget att göra idag så det blir antagligen packa + städa  ..
eller träffa någon , om någon hör av sig..
skulle behöva köpa ett par saker med orkar verkligen inte gå ut när jag ser ut såhär ^^,
juste , visste ni att mitt hår egentligen inte är rakt ?
jag måste hitta min form till sommaren ochså , sluta småäta..

Fler kommentarer ..
jag ska nog öppna en tävling medans jag är hos Dada ,
mer om det ikväll !

Puss o Kram ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0