Godnatt inlägg antar jag ..

jag har ganska fullt denna vecka så jag har inte tid för er .. ;(
men idag vart det lite knas och trångt med tid kände jag.
jag träffade först Gunnar med Sara efter skolan , sen åkte jag och Gunnar hem
till mig .. det var helt okay faktiskt ! annars brukar det vara en av mina fobier
att vara själv med en kille förutom Erik.
Sen var vi hemma hos mig ett tag och efter det gick vi ut tror jag ;o
så var det en tjej som hade blivit påkörd eller nåt sånt utanför så vi gick och kollade..
stackaren <3
så träffa jag Emma där ochså.

Homid , Dennis och Daniel gick typ då antar jag.
och jag och G var typ hemma igen ,
sen åt vi med Moa och Mamma efter det åkte vi på visning.
och då släppte vi av G.

Sedan gick vi till gården en stund och träffa Alexz , Homid , Denner och Dennis.
det var rätt kul / trevligt.

sedan hände det inget speciellt..

kram och puss och kram och puss och kram och puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0