hemma från shopping :D

idag har det varit en lyckad dag i skolan
( beroende på att Sara o jag hade jättemysigt i ektorp. )
och en jätte lyckad shopping tur med Mamsen. <3

mamma ska beställa en svensk onepiece till mig imorgon o jag är så lycklig ;)

från idag :




Rosa Bh med små hjärtan - 129 kr
bikini överdel - 129 kr
underdel - 99 kr
( HM )

cardigan spets - vero moda 180 kr

det enda jag köpte på andra bilden var genomskinligt nagellack från depend.
25 kr
annars så fick jag allt annat från vero moda !
(nagellack och läppglans ! )

Awesome va ?
tack mami för allt <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------

I paketet jag fick häromdan :



två cardigans - 99/st
ballerina ( svarta ) - 99 kr

allt i paketet var ffrån HM :)

Men nu måste jag gå o lägga mig ,
mamma börjar bli sur :C

Kram o puss o puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0