Jag vill ochså vara vacker.

Jag känner mig så avundsjuk på alla människor..

dem som jag går förbi på stan tycker jag är så jävla vackra , mycket mer än jag någonsin kan bli. Jag kommer ihåg att jag och Emma diskuterade vem vi tyckte var vackra.. och jag kan inte tänka mig att någon på hela jorden kan säga " jag ser upp till Becca , har du sett hur vacker hon är ? hennes ögon herregud .. " ja menar , visst .. mina vänner säger hela tiden va snygg du är och blablabla, och jag vet att jag inte är vacker. Som igår när jag var med Sanna ( som btw är en av dem två som jag ser upp till.. hon är så jävla vacker .. ) så gick dem fulla ( 2) upp till henne direkt. jag var andraval.. En sådan liten skitsak förstörde typ allt..

nu ska jag skriva saker som jag tycker är vackra med mig , och vilka som inte är det.
( detta är inte ideal till hur man ska se ut , utan hur jag ser mig själv. )

bra och vackra saker med mig :

  • Jag har ganska fina ögon
  • långa ögonfransar
  • Jag älskar mina ben när jag har jeans.
  • jag passar i mjukisbyxor
  • Mitt hår är inte slitet
  • jag är blond
  • Jag vågar vara mig själv till 100 %
  • Jag kan stå upp för mig själv
  • jag har en underbar familj ( som inkluderar mina vänner )
som finns för mig i vått och torrt

Jag tror inte jag ska skriva dem dåliga sakerna med mig..

Jag mår dåligt så jag ska lägga mig i sängen och titta på tv och skriva listor.
städade mitt rum inatt så det är rent iallafall..



Kommentarer
Postat av: en tjej från förr

Asso rebecca du är jätte vacker tycker jag!

2011-03-07 @ 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0