Lilla Lady !

Sitter hemma nu , har lite planer med Mami idag..
ska se till att städa mitt rum nu och sätta på mig mina rosa mjussebyssor :D
sen ska jag väll ( om jag hinner innan vi ska iväg ) plugga spanska.
gå igenom allt vi jobbat med , lära mig böja verb lite bättre och lära mig läxan.
Jag har bestämt mig och jag SKA bli bättre i skolan.
kan inte fortsätta såhär.
men jag känner på mig att jag kommer gå ut nian med 2 IG iaf.
ska göra mitt bästa iaf ;)
sen är det ju dags att färga håret igen , äter ju piller så det växer skitsnabbt :D
mitt hår är nästan underbröstet , och idag var det faktiskt lite smålockigt och jag gick utan löshår!
grattis till mig ! :D

dagens planer :
- städa rummet
-plugga spanska
-skriva frågor
- åka och äta på donken ( antagligen )
- kolla på katter !!!!!!
- städa vidare ?
-kolla vad jag behöver göra :)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0