Moa Kork Cpbarn Blobdis Sötnos Älskling Eklund.

Namnet ovan beskriver dig utan ord.
bara namn.
jag älskar hur vi beter oss tillsammans. Jag svär , när jag är med dig så känner jag mig stark , som om ingenting kan bryta ner mig , som om jag är på toppen av odödlighet.
Vi har konstiga , fina , knasiga och underbara Minnen tillsammans. Vi är awesome. Att beskriva hur jag känner för dig går inte.
Du är fin , underbar och snäll. Det som får mig fastna för dig är din charm och din minst sagt speciella personlighet.
Jag är likadan , jag verkar inte vara speciell eller nånting när man tittar på mig , men jag är det, vi är inte bara två människor bland resten.
Vi är LulleBulle.
jag älskar hur du vaknar av att jag slår dig.. på rumpan.
jag älskar hur du garvar , jag älskar hur du skäller ut mig och jag älskar hur du förstår mig och tar åt dig.
Jag vet att vi bråkar och jag vet att vi träffas för ofta.
men fan vad jag tror på att vi är tvillingar. Båda heter Maria i mellannamn och vi föddes med 20 dagars mellanrum.
fortsätt vara dig själv och fortsätt vara precis som du är nu , folk kommer fatta hur du är och kommer gilla dig i slutändan.



Tillsammans , är vi biffrumpateamet.

Moa + Becca
=
väldigt unga , men ännu mer bortskämda !


// Din Becca..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0