Morfar, älskade Gubbe.

du var mitt ljus.
den andra januari 2011 förlorade vi vår älskade fina underbara vän. Du har verkligen kämpat. Du blev 70 år , och det är starkt gjort med tanke på ditt familjeträd. Du överlevde 2 hjärtinfarkter och dem brukar säga att den tredje klarar man oftast inte.. "dem" hade rätt :'( hur hade det sett ut idag om du levde ? du hade varit med på mammas födelsedag , du hade kramat om mig och sagt nåt fyndigt. du hade beställt kött på resturangen med potatisgratäng. och du hade gjort Mormor sällskap. Mormor hade behövt lagat mat till dig ochså och sluppit alla rester.. Det gick så jävla snabbt , på en sekund var du borta , på en sekund hade du lämnat denna värld. Vila i frid hjärtat.. du anar inte hur mycket jag saknar dig.

jag älskar dig Morfar.



Du var min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0