Resturang

idag ska jag och mamma på resturang ,
antingen sushi eller så blir det kinamat.
Vi skulle egentligen gått och shoppat igen , men mamma hittade
inte ett kvitto så vi gick inte ..
Men jag ska köpa dem skorna om jag så dör på kuppen !
haha nejdå ;)
Antar att vi åker om nån timme , och jag antar att vi köper mat
på vägen hem ..
vi behöver ju bröd och vatten :(

SKOJAR IGEN
vi behöver lite mat .. vadfan skriver jag om ?
jag har varit helt borta nu i två dagar..


JUSTE!

Tävlingen kommer börjas dagen jag åker till Dada och avslutas
söndagen.
jag åker om en vecka ;)
så då har ni något att se framemot ! :D


Nu har jag i princip berättat lite här ,
för min data dog ju förut ..


Puss o Kram ,

sötnosbanan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0