så många gånger.

så många gånger jag försvarat mig och tagit åt mig av vad ni sagt.
så många gånger jag brytit ner och gråtit nonstop i flera timmar.
så många gånger jag tittat på mig själv och sagt du är så jävla ful ,
fast det är tvärtom.
så många gånger folk skrikit mot mig elaka saker i avund.
så många gånger jag oroat mig över en släkting , ett barn eller nåt djur
som stått mig nära.
så många gånger som jag gråtit på grund av er.
så många gånger jag tänkt " nu ska jag börja om " när jag vet att det inte kommer
bli så.
så jävla fucking många gånger som jag varit stark , men fått ett psykbryt och blivit svag.

Jag ska bli tusen gånger starkare.



Kommentarer
Postat av: linn

<3

2011-03-01 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0