Sitter och drömmer mig bort.. Jag hade kun...

img_5869 (MMS)

Sitter och drömmer mig bort.. Jag hade kunnat vara i London precis nu. Jag hade legat o sovit i ett hotellrum på oxford Street.. Och när jag vakna skulle jag fixat mig och gått ut o fångat dagen.. Men jag har ju fått massa fina saker demhär dagarna ifrån mamma :D imorrn ska vi tillbaka i sickla , och vi ska på bio :D men jag vet inte hur vi ska hinna båda? Rigoletto kvart i sex .. Jag får ringa / smsa runt o se om någon kan träffa mig en stund och köpa skorna och så .. Hmm.. Men jag måste ta tag i mig och sluta vara så bekväm, har ju suttit hemma i typ tre dagar nu? Funderar på vem som inte är o åker skidor :O  Puss o kram ,  Skummbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0