Sanna min finaste ögonsten <3

Denhär texten går ut till en av dem finaste människorna på jorden. Sanna Wallenholm. Du är den underbaraste, finaste och mest snälla person jag träffat på länge !
historian från början :
när jag var liten gick vi i samma skola, umgicks efter skolan och jag stöttade dig när din bror blev sjuk. vi åt alltid cornflakes och vi lekte på gröna gården. kommer du ihåg hur det såg ut då ? hur det var ? det första du lärde mig var hur man trollar bort sin tumme i kameran, coolt.
utan dig vet jag fan inte vad jag ska göra, tack för att du finns här för mig nu när jag har det tight, och tack för att du lyssnar, bryr dig och tar åt dig. Jag skulle vara som en fågel utan vingar om du inte fanns ! och du är den enda jag någonsin trott att relationen ska hålla livet ut med ! du är min storasyster, och du är en av dem viktigaste personerna i mitt liv. Jag bryr mig inte om vad andra säger, du är min och jag är din ! oavsett vad ska jag finnas här för dig ! varje gång jag ser dig, tar du luften ur mina lungor, WOW tänker jag, att det där är en person som älskar mig.. det är helt otroligt.
du hjälper mig leva, hjälper mig andas och finns när det är svårt.
det finns inte många som gör det, och du är den enda personen som gjort det för mig utan att säga hejdå efter några månader. vi har i princip hållt ihop sen tvåan och jag skulle inte ta tillbaka en sekund av den tiden.

Jag älskar dig verkligen Sanna, tack.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0